De vliegtickets naar Curaçao zijn geboekt! - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Daniëlle Leurdijk - WaarBenJij.nu De vliegtickets naar Curaçao zijn geboekt! - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Daniëlle Leurdijk - WaarBenJij.nu

De vliegtickets naar Curaçao zijn geboekt!

Door: Daniëlle Leurdijk

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

09 Januari 2014 | Nederland, Winterswijk

Hallo iedereen!

Welkom bij mijn allereerste verslag op mijn blog!

Vandaag begin ik met het schrijven op mijn blog want gisteren zijn de vliegtickets geboekt! Op dinsdag 04 februari 2014 vertrek ik om 09.00 uur vanaf vliegveld Düsseldorf en op woensdag 25 juni 13.40 uur ben ik weer terug.

Het klinkt toch wel echt nu de tickets geboekt zijn en de vliegdata vaststaan.

Ik hoop tenminste elke week een verslag te schrijven van al mijn belevenissen op Curaçao als ik daar ben en foto's zullen uiteraard ook niet ontbreken.

Dat was dan mijn eerste berichtje!

• 09 Januari 2014 - 17:08

Kees-Jan:

Gefeliciteerd!
    Leuk dat je zo lang weg gaat en ook weg kan. Geniet van de reis, het werk en alles andere wat je daar gaat doen!