Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Daniëlle Leurdijk - WaarBenJij.nu Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Daniëlle Leurdijk - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!!

Door: Daniëlle Leurdijk

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

02 Februari 2014 | Nederland, Winterswijk

Over twee dagen zit ik al in het vliegtuig. Het avontuur gaat nu bijna beginnen!

Wat lijkt het toch nog kort geleden dat ik het plan kreeg om naar Curaçao te gaan en wat leek het nog lang te duren voordat ik weg zou gaan.
Oow dat is pas in februari hoor, dat duurt nog heel lang. En. Nee joh, het duurt nog 4 maanden voordat ik weg ga hoor we zien elkaar heus nog wel voordat ik weg ga!

Gisteren was toen ineens al het moment dat ik afscheid moest nemen van mijn vriendinnen. We zijn lekker uit eten geweest met z'n allen. En toen hadden ze ook nog een super mooi cadeau voor mij gemaakt. Een boek vol met foto's en lieve verhaaltjes. Op deze manier ga ik ze toch een beetje minder missen, ik neem ze tenslotte een beetje mee in mijn koffer!

Ook hadden ze nog cadeautjes voor in het vliegtuig en voor mijn verjaardag! Ik kan bijna niet wachten om ze allemaal open te maken.

Nu moet ik alleen nog een plekje vinden in mijn koffer voor al die mooie cadeaus. Ik was net zo blij dat mijn koffer eindelijk dicht paste. Na vier dagen beslissen wat ik echt nodig heb en wat ik eigenlijk toch niet nodig heb (natuurlijk vind ik dat ik al mijn kleding nodig heb) paste de koffer gisteren voor het eerst dicht.

Gelukkig heb ik nog 1.5 kilo over in mijn grote koffer en past er vast nog wel wat in mijn handbagage.

Zo meteen dan het afscheidsfeestje van familie en kennissen. Eigenlijk ook al het feestje voor mijn verjaardag. Over precies twee weken word ik 21! Wat klinkt dat ook al weer oud. Ik weet nog zo goed dat ik 16 werd, dat was ook al een mijlpaal. Toen kwam 18 en leek 21 nog steeds ver weg. Nu komt het vertrek en mijn verjaardag allebei al zo dicht bij.

Ik ben nu ook wel klaar voor het grote avontuur!
Jullie horen snel weer van mij!

  • 02 Februari 2014 - 14:37

    Kees-Jan:

    Klopt: de tijd gaat snel. Ook de tijd dat u je weg zult zijn. Geniet dus van iedere minuut en haal er alles uit, wat je kunt!
    Goede reis!

  • 02 Februari 2014 - 17:16

    Milou:

    Lieve Danielle,

    nu was het echt de allerlaatste keer. Ik hoop dat je een goede reis hebt en dat je heel veel plezier hebt op het mooie en warme Curacao. Ik blijf je volgen!

    Liefs xx

  • 03 Februari 2014 - 16:28

    Hanny En Frits Lubbers:

    Lieve Danielle,

    Wij wensen je een geweldig leuke tijd op curacao en een mooie stage tijd.
    Voor morgen alvast een goede reis en een behouden aankomst op curacao!

    Hanny en Frits Lubbers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniëlle

Welkom op mijn profiel! Je kunt hier al mijn reisavonturen volgen!

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 769
Totaal aantal bezoekers 16469

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 25 Juni 2014

Stage Curaçao!

Landen bezocht: